lördag 13 augusti 2011

SIBA testet!!

Men snälla Siba..Hur tänkte ni nu?
Varje besök jag gjort på Siba har slutat med att jag fått kämpa med näbbar och klor för att få handla det jag vill ha!
Detta är nåt ni alla borde testa! Helt seriöst!
1.Gå in på en Siba butik.
2.Leta på en personal (Det är väldigt svårt att få tag i nån, men det är iaf dom där nissarna i röda skjortor som alla heter Daniel eller Johan, och som har ett påklistrat "Tjena, dig ska jag lura på nåt skit innan du går härifrån" leende)
3.Fråga angående nån billig produkt de haft med i sitt reklam blad och tala om att det är just en sån ni letat efter.
Ni kommer bli mäkta besvikna när ni får höra att produkten i fråga, oavsett vad det är, bara den är av billig genre...är skit, skräp och nåt katten släpat dit.
Detta är väl beprövat av mig, och varenda gång har jag frågat om varför de tar in och säljer sånt crap då?
Och jag får samma svar, varenda gång!
Nämligen att det är Electrolux, Samsungs, Sony ericsson och Nokias eget fel, inget som Siba står bakom heller, nej uuuh nej!
Vilket jäkla pruttprat!
Siba kanske inte tillverkar produkten men säljer man den, och gör reklam för den, så jo, då står man för kvalitén också.
Och hur?...HUUUR?...kan det vara så varenda gång??
Dessutom, så är alltid deras förslag på annan pryl en trippelt så dyr produkt, och dom säger alltid: "Den här är skitbra, jag har själv en sån hemma!" VARJE gång!!
Jävlar i mig vad prylar dom lär ha hemma!

Men mig kan dom inte lura, för när jag köpte min dammsugare, var det en kille/man som hävdade skarpt att just den modellen (dyr of course) var en exakt lika som han hade hemma! HAH! Jo tjena hörru du, hur många killar tror ni bryr sig om att handla en dammsugare de lux när dom bor ensam i en etta med sitt Xbox mitt på stan??
Mhm, det var väl det jag tänkte!
Mitt problem är också att jag inte kan låta bli att ifrågasätta detta, så det lär inte dröja länge förens Johan eller Daniel blir buren ut på bår med en flaska LCD skärms rengöring nerkörd i halsen!
Hmmm, det är nog enda gången jag faktiskt överväger att köpa en sån! Skönt med en bra motivering!
Så ut och testa nu, mina små fågelungar, och om ni är som jag, inhandla en billig variant med LCD rengöring ;)

19/11-2010 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar