lördag 13 augusti 2011

Känner mig som en hel karl!

I think i just grew a dick :(
Med tanke på hur slut jag varit idag av denna förbenade förbaskade förkylning och jag tror inte ens att jag haft feber, så är det boxerkallingar och skäggstubben som saknas så är jag en fullfjädrad karl!
Det är inte förens man är sjuk som man verkligen uppskattar att vara frisk, varför är det så?? Men vi är väl funtade så hela högen, hur mycket man än försöker leva för idag och uppskatta det man har, så smyger det sig allt på...man vill ha MER! Jaga! Få! Äga!
Och samma sak när man är frisk, det enda man tänker är att man inte vill bli sjuk, men inte "fan va nice, jag är frisk idag!"
Nåja, nu blir det kanelte, gosigaste filten och första avsnittet av Desperate Housewives på säsong 7! Underbart!

29/9-2010 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar