lördag 13 augusti 2011

Happy B-day to me!

Jag ramlar snart in i 30+ träsket och ska jag vara helt fullständigt ärlig så oroar jag mig inte alls för det, det kan inte finnas ångest över att fylla 30 helt enkelt! :)
Det är ju värsta guldåldern, man är klokare, har goda vänner (iaf jag) jobb, och räknas nog till kategorin vuxen dessutom, ni vet, handla med scanner, köra bil och ha råd med bilen osv :)
Sen att jag nyss firade min 29 årsdag på en 18 årings vis är en liten guldkant i vardagen, sen kan man återgå till vuxenpoängs samlandet igen :)
Hursom helst har jag firats på många sätt, och har man facebook så är det förträffligt, ingen skulle förmodligen minnas födelsedagen om inte veckouppdateringen på allas födelser dök upp i form av mail och sidonyheter, men va fan, alltid trevligt att bli firad och jag ska inte skryta med nåt bättre, jag minns knappt min egen ;)
I morgon blir det en försenad födelsedagspresent som ska på plats iaf, hemskt trevligt! :D
27/9-2010 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar