lördag 13 augusti 2011

Lille prinsen!

Min lilla stora kille har precis upptäckt sin första lösa tand idag! :)

Vi har varit iväg och tagit dagisfoton idag, han hade tuppkam och var väldigt stolt över den, på affären i byn fick han beröm över sin snygga frisyr av kassörskan och blev säkerligen 5 cm längre av dessa kommentarer.



När vi kommer ut till bilen står två äldre herrar och pratar då Oliver säger/skriker:

-"Mamma, dom där grabbarna tycker säkert inte om min nya frisur!" -"Varför tror du inte det?" undrade jag

-"Jo, för dom är ju gamlingar dom där!"

Lite pinsamt och jag svarar: -"Men det kanske dom tycker ändå"  och nickar lite sådär trevligt mot dem i hopp om att de inte tog illa upp.

-"Jaaa, i och för sig, kanske den där grabben i bilen, men inte den andra, för han är både tjock OCH gammal!" svara min superstolta son och hoppar in.
Undrar just om dessa herrar i 70-80 årsåldern skuttade hem med ett leende på läpparna idag....NOT!

28/9-2010 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar