lördag 13 augusti 2011

Dårarna av Tylösand??

Jag är lika chockad denna gång som förra gången jag såg Kungarna av Tylösand :-O
Jag förstår Kanal 5´s idé, inte helt olikt Big Brother, en massa dårar som bor under samma tak och skämmer ut sig allt vad de orkar, och let´s face the facts, ingen vill se ett gäng torrisar dela på en 1½ liters Pepsi och småprata heller...
Men jag är i chock, great big one! Hitta Nemo..Njae, snarare finn fem fel och dom felen heter Klamydia, Gonorré, Syfilis, Kondylom och Hiv, kan säkert slänga in ett par söta flatlöss där med, mysig kille liksom!
Tjejerna har jag en aningens mer respekt för faktiskt, men samtidigt så försvinner dom helt i grabbarnas rampljus, härj, ligg och kräkor.
Och det här förbannade resonemanget att en tjej är slampig om hon legat med fler än 100 och en kille är skitfrän och får en dunk i ryggen om han gjort detsamma :-@
Folk får ligga runt hur mycket dom vill, det skiter jag i, men gör inte skillnad på folk och folk, en person som legat med över 100 stycken är helt simpelt en person som gjort det, kille eller tjej!
Och kom ihåg att bara för att man hittar vägen behöver man inte vara en bra förare ;)
30/9-2010

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar