lördag 13 augusti 2011

Balle på någons bilruta!

På fredag ska jag gå till jobbet..Jag ska kasta mina kläder och skor på golvet, sen hoppa jämfota och på ett ben hela vägen in på avdelningen och vråla "Tjenaaaa kompisar!!" allt vad jag orkar!
På rasten ska jag bråka med min arbetskamrat om att hon fått mer kaffe än jag i sin kopp, och hävda att min har tjockare botten än hennes, kanske dra henne lite i håret också.
Jag ska äta smörgås och klistra fast prickig korv på fönster rutan, snurra på kontors stolen tills jag spyr, snöpula nån på parkeringen, göra snögrottor och ha snöbollskrig, kanske skriva balle på nåns frostiga bilruta.
Sen ska jag grina för att jag inte får bestämma, och göra fula grimaser till den som säger emot. Jag ska bråka om vem som ska trycka på knappen i hissen, borde ju få vara jag, eftersom jag inte fick bestämma! Sen ska jag åka upp och ner i hissen tills det är tråkigt.
Jag ska klippa pappersdukar av all dokumentation och göra loppor, spela spel på datorn, kanske busringa till chefen och fråga om hennes kylskåp går??
Sen ska jag sjunga "pillutta dig" när jag åker ner för alla trappräckena.
FY FAN VA BEFRIANDE!

Just nu vill jag vara ett barn, och inte behöva ta ansvar och beslut!
Fan va nice!

25/1-2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar