fredag 23 september 2011

Äh men lägg av!

Det finns en sak som jag stör mig på något alldeles enormt, det är faktiskt ingenting att störa sig på alls, men ni vet hur vissa småsaker bara kan göra en vansinnig. 

Ni som läser mycket bloggar, slösurfar och kikar runt på bloggar och bloggar själva kommer förstå exakt vad jag menar, sen kanske det inte står på samma nivå på störighets skalan hos er, som hos mig.

Men väldigt ofta är det yngre tjejer som annonserar brett och vilt om sin blogg för att attrahera andra läsare, och har då sen skrivit ett inlägg i stil med:
"Förlåt, jag har varit så hiiiimlaaaa dålig på att uppdatera på sistone" (Detta innebär att dom inte skrivit nåt på kanske 3 dagar, max 1 vecka.) 
"Men nu äntligen är jag tillbaka så ni, mina älsklingar kan få er dos av vad som hänt i mitt liv" (Detta säger mig att det kommer nåt spännande, och kanske även en anledning till varför dom hållit sig borta från datorn i nästan 2½ dag, kanske har dom blivit av med oskulden, eller fotat sig själva fullspacklade i underkläder, vad vet jag.) 

Men summan av kardemumman blir: 
"Idag har jag och Karro pratat i telefon, sen kom hon hit och vi kollade på en film och käkade chips, känner mig sååå himla flottig typ...Ha det så bra nu alla underbara läsare, älskar eeeeeeer!"   

WHAT?? That´s it??? 
Inget kul, spännande, roligt, intressant, smaskigt, skvaller, upplyftande??? 
Nä, men hoppas du å Karro hade det himla mysigt i soffan framför filmen, som vi inte ens fick veta titeln på eller om den ens var bra...Tack...Precis vad jag ville lägga min dyrbara tid på...Tack...



5 kommentarer:

  1. "Idag fikade jag med jordens skönaste babe, och min brain var typ inte alls med medans hon snackade...Men hur som helst, det var iaf en asbra dag!!!"
    Hehe, vi gottar oss åt att vi idag är äldre, klokare och ack så mycket visare...;)

    SvaraRadera
  2. Precis, exakt, klockrent. Det där får min irritationsmätare att smälla i botten och nästan gå upp i atomer!!!!!!!!

    SvaraRadera
  3. hahha......du är rolig du!
    Vi verkar ha lite samma inställning.

    SvaraRadera
  4. SV: Haha, du med, jag höll på att skratta ihjäl mig när jag läste ditt inlägg, kände igen mig alltför väl i dina tankar, och skitroligt med bilden! Ja, jag tror det bestämt ;)

    SvaraRadera