måndag 16 januari 2012

Zoloft & en avsugning, varsågod!!

Ytterligare en dumhet, en dumhet som gör mig så jävla förbannad. 

Som bekant har vi ett enda ställe att leva på, en plats vi alla delar på, vi kan inte fly, det finns ingenstans att ta vägen. 
Och då känns det jävligt läskigt att X antal länder runt omkring har som hobby att samla på och bygga kärnvapen som om det var modellflygplan i leksakskaliber. 
När i helvete ska ni fatta att om ni släpper lös era "leksaker" som ni använder som pittförlängare mot varandra, så dör vi allihop? 

Och jag har en liten note for you...Makt är inte ett dugg skitcoolt när det inte finns någon som kan vara avundsjuk...Vad försöker ni uppnå? Död och förintelse? Vad är makt värt?? 
Känner ni er respekterade för att folk är livrädda för hur sinnes sjuka ni är? 

Jag har sagt det förut och jag säger det igen, vill ni bevisa nåt, då kan ni gå ut på ett fält och slå ihjäl varann, må den minst sinnes sjuka ledaren vinna!

Jag tror att jag ska ta och skicka ett paket Zoloft & en avsugning till världens ledare, så det lugnar ner sig lite. Hur har vi hamnat här? Hur kan makt och rädsla vara så upplyftande att man skapar vapen som kan förstöra det enda stället vi har att leva på? 

När ni sprängt bort oss alla och allt levande från jordens yta, vart ska ni utöva er makt då? 
Nej, svara inte, håll käften och inse att det enda ni är, är sinnes sjuka maktlystna barbarer....Det är lustigt att människor som Charles Manson räknas som kallblodiga sinnesjuka mördare, när ni gör exakt samma sak, men ni använder er av fina ord och dricker apertifer i kostym när ni beslutar samma saker, och då är det alltså helt plötsligt ok?? Att en kostymklädd maktmissbrukare som stinker päron konjak beter sig sinnessjukt?? 

JAG BOR OCKSÅ HÄR!! JAG FÅR VARA HÄR LIKA MYCKET SOM NI! JAG, MINA BARN, MIN FAMILJ, MINA VÄNNER & ALLA SOM JAG INTE KÄNNER HAR RÄTTEN TILL EN TRYGG FRAMTID! ALLT ÄR INTE DITT!


4 kommentarer:

  1. Du är så klok, älskade Zara// "Häxan Surtant" // A

    SvaraRadera
  2. Jag måste bara säga: SÅ JÄVLA FANTASTISKT BRA SKRIVET!!!

    SvaraRadera
  3. Sant Gumman =) Kram Mamma

    SvaraRadera
  4. Kloka ord. Klockrent stt jämföra kärnvapen med "pittförlängare". / Mats från Haparanda

    SvaraRadera